Blue Nun

Blue Nun je eden izmed najstarejših vinskih znamk narejen leta 1921.

Blagovna znamka, ki ji danes zaupajo, ker zagotavlja kakovost.

Kultna blagovna znamka BLUE NUN, nekoč zaželena kot glavna nemška vinska znamka, danes velja za mednarodno vrhunsko blagovno znamko z evropskimi koreninami.

S strastjo in dolgoletnimi izkušnjami je družina Franz Wilhelm Langguth zaslužna za to legendarno vinsko serijo, ki ustreza okusu sodobnih ljubiteljev vina.

Uživanje neokusnega 24-karatnega zlatega lističa je za zdravje popolnoma neškodljivo in se pri uživanju ne opazi. Že v srednjem veku so zlato uporabljali v hrani in pijačah. Zlato je bilo in se uporablja tudi v evropski in azijski medicini za zdravljenje različnih bolezni. V zgodnjem 19. stoletju so na primer v vodo znanih zdravilišč, kot sta Baden-Baden ali Karlsbad, dodajali lističe zlata kot del zdravil za pitje.

V preteklosti pa so si to posebno razkošje lahko privoščile le cesarske in kraljeve hiše, knezi in državniki.

“Blue Nun Goes Everywhere« je bila trditev, ki je povzela idejo za blagovno znamko in vino v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja: Blue Nun gre kadarkoli, kjer koli in z vsem. Uravnotežen okus, ki so ga preizkusili potrošniki po vsem svetu, še danes navdušuje ljubitelje vina.

Od zgodnjih sedemdesetih do devetdesetih let prejšnjega stoletja je Blue Nun uživala izjemno priljubljenost po vsem svetu. Filmske zvezde in glasbeniki so znamki Blue Nun posodili svoja imena in obraze ali pa so v svojih pesmih ustvarili svoj poklon vinu. Steklenica Blue Nun je celo predstavljena v glasbi svetovno znanih umetnikov.

 

Ujemajočih izdelkov ni mogoče najti.