FAQ - Pogosta vprašanja
01. Naročila
Ali naročilo pošljete samo po pošti ali lahko naročene izdelke tudi osebno prevzamem?
Naročila je možno tudi prevzeti osebno na sedežu podjetja na naslovu Videm 38c, 1262 Dol pri Ljubljani..
Naročilo lahko prevzamete kadarkoli po dogovoru.
Kako lahko plačam svoje naročilo?
Naročilo lahko poravnate s kreditno kartico preko spleta, plačilom po predračunu, z gotovino ob plačilu po povzetju (Pošta Slovenije), kartico ali gotovino ob osebnem prevzemu.
Kaj če dobim pokvarjeno vino?
Ne zgodi se pogosto, a ker je vino živo lahko včasih nima takšnega okusa, kot bi moral biti. Ker želimo, da v vinu uživate v popolnosti, vam takšno vino brezplačno zamenjamo. Na naš naslov, Videm 38, je le potrebno dostaviti pokvarjeno steklenico, v kateri ne sme manjkati več kot 1 dcl vina ter original zamašek.
02. Dostava
Kdaj lahko pričakujem svojo pišiljko?
Vsa naročila se trudimo oddati še isti da. Zato jih lahko na svojem naslovu pričakujete že naslednji delovni dan. V kolikor ste izbrali plačilo po predračunu, naročilo odpošljemo na dan prejema plačila.
Kaj če dobim razbit/poškodovan paket?
Vse naše pošiljke so zavarovane. To pomeni, da vam v primeru poškodovanega paketa pošljemo novo vino ali vam vrnemo kupnino.
Ali je dostava brezplačna?
Dostava je brezplačna za vsa naročila nad 80 eur.
03. Izdelki
Željenega izdelka ne najdem na spletu. Kaj lahko naredim?
Kljub temu, da imamo širok izbor pijač se včasih zgodi, da željenega izdelka ne najdete na spletu. Pišite na info@epijace.si. Naša strokovna ekipa se bo potrudila, da vam priskrbi željeni izdelek ali pa vam priporočajo ustrezno zamenjavo.
Izdelek sem našel na vaši strani in piše da ni na zalogi. Ga boste še prejeli?
Večina izdelkov na spletni strani je dobavljiva takoj. Včasih pa se nam zgodi, da poide zaloga določenega izdelka. V tem primeru vam priporočamo, da nas kontaktirate in preverili bomo kdaj bo izdelek ponovno na zalogi ali pa vam bomo svetovali kakšen drug, primerljiv izdelek.